19 Nisan 2009 Pazar

Ben Çizgi Roman Okuruyum 15

HUZURUN SİHRİNİ BİRLİKTE YAKALAYALIM !“

Merhaba ÇROP,
Fotoğraftakiler bizim bürodaki hanımlar :))

Öndeki Özlem Agacan32 yaşında. Yaşar'la evli. Özge(12) ve Gözde (6) iki çocuk annesi.
Sigortacı. Gölcük'te oturuyor. Değirmendere'de çalışıyor.

Arkadaki Berna Kulaç31 yaşında. Barbaros ile evli. Batuhan ( 10), Hakan (3) iki çocuk annesi.
Sigortacı. Gölcük'te oturuyor. Değirmendere'de çalışıyor.

En büyük keyif, iş arasında, öğlen molasında çizgi roman ya da mizah dergisi okumak!
Değirmendereliler bunlar:)))
Bu fotoğrafları gönderiyorum ya sevgili ÇROP işinize yarayacak değil mi? :))

1 yorum:

vildan dedi ki...

Sevgili Ç.R.O.P
Hani niyet ettim bizim köydeki çizgi roman okuyanları fotoğrafladım, size gönderdim ama siz yarışmacılardan çok beni afişe etmişsiniz! Utandım vallahi! Bu kadar da olmaz ki...

Bizim Değirmendere'liler yarışmaya katılıyorlar arkadaşlar...Yoksa bizim yarışmacıların kazanamayacağı belli oldu da moral vermek için mi böyle yapıyorsunuz:)

Selamlar...

Linkler

Related Posts with Thumbnails