19 Nisan 2009 Pazar

Ben Çizgi Roman Okuruyum 13

Vildan Ceyhan, Değirmendere çizgi roman okurlarını göndermeye işte bu fotoğraflarla başlamıştı. Katılan küçüklerin gölzerinden, büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz :O) Fotografta goreceginiz bizim evin sevimli ablası Hediye Arık. Ev işlerinden yorulduğunda, Ramize Erer'in "Evlilik" adlı karikatür kitabını okuyor. Köyümüzden insan manzaraları işte bunlar arkadaşlar:))
Hediye Arık
47 yaşında. Mehmet (27), Ahmet (24) yaşında iki çocuk annesi.
Ev idarecisi. Bir evin tüm ev işlerinden sorumlu. Çalışan bir kadın.
Gölcük'de oturuyor.

Yarismacilarinizdan biri... Yoksa hep kucukler mi olmali yarismaci:))
"Bizim köyde herkes çizgi roman senaryosu kitabını okuyor" temalı fotoğraflarımıza devam ediyoruz. Kişilerin onayları alınarak fotoğraflarını çektim merak etmeyin. Amacımız köyce yarışmanıza katılmak:) İlla çizgi roman okumamız şart mı, çizgi roman senaryosu kitabı okuyanları fotoğraflasam yarışmacı olamaz mıyız yani:)
Tuğba Demirer bu fotoğraftaki kardeş. Gerçekten benim kız kardeşim ve bir kitap kurdudur kendisi. Öğretmendir. Elinden düşmüyor Ümit Kireççi'nin kitabi. Otururken... Çocuklarına kek yaparken bile okuyor. Sanırım bu kitaptan epeyce bir faydalanıyor. Aslında balık burcudur. Romantiktir. Şahane şiirler yazar. Anlaşılan son zamanlarda çizgi roman senaryolarına sardı... Eee! Evde iki velet var. Ali ve Emir. Her günleri çizgi film gibidir... Çocuklu olanlar bilir. Belki yaşadıklarını çizgi film senaryosu haline getirecek, kimbilir??? Bu fotoğraflar da böyle işte:))
Bizim köyde herkes Ümit Kireççi'nin Çizgi Roman Senaryosu kitabını okuyor. Bu fotoğraftaki arkadaşımız Nejat Metin. Kendisi has Değirmendereli'dir. Değirmendereli'nin hası sırtını denize döner oturur:))
Nejat da diyor ki "çizgi Roman Senaryosu kitabını bitirmeden, asla manzaraya falan bakmam ben:))"

Fotoğraflar - Vildan Ceyhan

3 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

İnanmıyorum size! Ben sadece fotoğraflar çıkacak zannetmiştim. Siz benim yazılarımıolduğu gibi geçirmişsiniz! Canınız sağolsun ne diyeyim!!
Ozaman bu yazımı da okuyun bari:))

http://hayalkahvem.blogspot.com/2009/02/umit-kirecci-cizgi-roman-senaryosu.html

Bizim köyden sevgiler!..

Hakkımda dedi ki...

Bu nasıl güzel bir blog ve ben nasıl da kaçırmışım? Hele ki Vildan Hanımın Hayal Kahvesini takip ederken.Oluyor işte ...Emeği geçenlerin ellerine sağlık. Takipçinizim.Sevgiler...

egdone dedi ki...

1 dakika önceki yoruma ismimi yazmayı unuttum:)
egdone

Linkler

Related Posts with Thumbnails