22 Haziran 2008 Pazar

Power Girl'ün Alın Yazısı

Sene 1976. DC comics All Star 58. sayısında comics evreninin en güçlü ve iri göğüslü süper kahramanlarından biri okuyucuyla tanışıyor. Görünümü o zamana kadar yaratılmış kadın kahramanlar arasında en kadınsı olan o. Ama karizmatiktir ve Superman kadar güçlüdür.

Zaten bir rivayete göre kuzenidir. Bir başkasına göre asında Atlantis'lidir. Bir başkasına göre de başka bir boyuttaki Superman'in kuzenidir. En son neye karar verildi bilmiyorum ama gerçek olan dikkat çekici bir özelliğe sahip olduğudur.
İnanmazsanız bakın:

Tamam baktınız bir kere tamam şimdi de gözlerini başka tarafa çevirin, huop, gözler, şşşt, bak duyuyor mu?


Hop, hoooppp yanlış yere bakmayın.
Bakın ne diyor "It's because most of the time they aint lookin at may face (Çoğunlukla yüzüme bakmıyorlar)." "Eyes up here (gözler buraya)".
Bakana da hak vermek lazım dikkat çekici derecede büyükler.


Al işte kalbini kırdık... Soruyo: "They are too... Big?"
Şey, kusura bakma Power Girl ama büyükler... Anlayacağın şekilde söyleyeyim : "Yes, they are big anacım"


Ohhaa be Blue Devil kardeş öyle de yüzüne vurulmaz ki kızcağızın. Ne o öyle "Büyük kanyon" imaları falan? Ayıp Ayıp...

Al Stargirl de girdi devreye. 14 yaşındaki kızdan süper kahraman mı olurmuş? Özeniyor çocuk. O yaşta daha. Büyükleri gibi olmak istiyor ama... Yukarıdaki büyüme ve özenme mevzuu biraz farklı mı ne? Artık kadrajdan mı, konudan mı anlamadım.
Power Girl: "Neye sırıtıyorsun sen?"
Star: "Büyüyünce ben de sen olabilecek miyim acaba?"


İşte üzdük onu sonunda. Bakın ağlıyor. Bu konuşmanın Superman'le yapılıyor olması ihtimali çok yüksek:
Hayalleri, duyguları, hassasiyetleri... Gözler de doluyor: “People always ask me why I have this hole right here. They think I’m showing off or just being lewd. But the first time I made this costume I wanted to have a symbol like you. I just couldn’t think of anything, I thought eventually I’d figure it out. And close the hole. But I haven’t. (Herkes bana (kostümümün) sürekli burada neden bir delik olduğunu sordular. Belki teşhirci olduğumu sandılar. Oysa ben de bu kostümle senin gibi bir sembol olmak istemiştim. Belki başarır bu deliği kapatırdım. Ama başaramadım!” Superman'in "S" sembolünü oraya koyamamış girlcağız... Hayat işte.

Duygusal yanlarına ve düşüncelerine bakalım arkadaşlar. İriiii ve dikkat çekici olabilirler ama kadınları metaaa olarak görmek yanlış... Ayıp... Kaka... :)
Ümit Kireççi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails