25 Kasım 2007 Pazar

Yeni Kitap Duyurusu
Gençlik Kitapları / ÇİZGİ ROMAN
Yalınayak Gen 2
"Ertesi Gün"


Yalınayak Gen 2, atom bombasının atıldığı günün sonrasını, bir çocuğun gözünden anlatan güçlü, trajik ve otobiyografik bir öykü. Yalınayak Gen, savaşın masum insanlara yaşattığı acıların bir hatırlatıcısı ve korkunç bir acı kaynağı olan atom bombasının belgesidir. Bu kitap dört bölümlük bir dizinin ikinci kitabıdır.

“Kendinizi bu olağanüstü kitaba bırakın; buğulu gözlere ve Japon tarzı çizgi romanın sıra dışı anlatımına alışın.”
Art Spiegelman
Pulitzer Ödülü Sahibi Çizgi Romancı

“Yalınayak Gen’i bir solukta okuyup bitirdim. Hem keyiflendim, hem dehşet duyguları yaşadım. Merakla devamını bekliyorum.”
Bilgin Adalı


Yalınayak Gen 2- Ertesi Gün
Keiji Nakazawa
Türkçeleştiren: Levent Türer
Editör: Cihan Demirci
ISBN: 978 9944 69 1871
Barkod: 978 9944 69 1871
Baskı tarihi : Ekim 2007
Fiyat : 13,90 YTL
Ebat : 15 X 21 cm.
Baskı Detayları: 248 sayfa, 80 gr. 1.hamur.
15 yaş ve üzeri

Tudem Yayınları, Cumhuriyet Bulvarı No: 302 / 501 Alsancak • İZMİR
Tel: 0 232 444 90 90 GSM: 444 90 90 (Turkcell) Faks: 0 232 463 48 20 e-posta: tudem@tudem.com www.tudem.com

"Ertesi Gün" elime üç gün önce 22 Kasım günü sabah saat 08.00 sıraları geçti ve sabah saat 11.00 sıraları okundu, bitti. GATA'daydım ve bir tedavi için yapılan tahlillerin sonuçlarını almaya gitmiştim. Şöyle bir bakayım dedim kargonun plastik zarfını yırtarak ve elimden ancak ağladığımda bırakabildim bir kaç kez. Evet, ağladım... Göz yaşlarımı gizleye gizleye lavaboya gittim ve defalarca yüzümü yıkamak zorunda kaldım ve bunu söylemekten utanmıyorum, bilakis bir sanat eserinin, çizgi romanın gücünü ve etkisini övünerek aktarıyorum. Ağladım ve belki de bir saat erken bitireceğim kitabı bir saat geç bırakabildim elimden. Acıklı mıydı? Evet ancak olay acıklılığında değildi! Savaşın her yönüyle acısını görmek ve savaşın, "güçlü insanların başlattığı" savaşın" "güçsüz insanları" soktuğu haller...

Yalınayak Gen'i okumayan savaşı ve sevgiyi anlayamaz gibi geliyor bana. Mutlaka ama mutlaka okunmalı, okutulmalı...!

Ümit Kireççi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails