4 Mart 2020 Çarşamba

Reinhard Kleist ile kitap lansmanı ve söyleşisi BantMag Bina'da

Uluslararası alanda Almanya’nın en önemli çizgi romancıları arasında sayılan Reinhard Kleist, 5 Mart’ta Sırtlan Kitap iş birliğiyle Bant Mag. Havuz / Bina’da Türkçeye son çevrilen “Nakavt!” adlı eseri üzerine konuşacak. Boksör Emile Griffith’in hayatını ele alan çizgi roman, Tuvana Gülcan çevirisiyle Sırtlan Kitap’tan yeni çıktı. Sırtlan Kitap daha önce de sanatçının iki kitabını yayımlamıştı.

Bina
Caferaga mah. Kadife sok. 26 Kadıköy, 34710 İstanbul


“Ne garip... Bir adamı öldürüyorum, insanlar bunu anlayışla karşılıyor ve beni bağışlıyor. Buna karşın, bir adamı seviyorum, insanlar bunu beni kötü bir insan yapan bağışlanamaz bir günah sayıyor. Her ne kadar hiç hapse girmediysem de, neredeyse tüm hayatım boyunca hep hapistim.” – Emile Griffith

Etkinliğin moderasyonunu Zeynep Özatalay ve Sırtlan Kitap’tan Emre Yavuz üstlenecek.

Başlangıç saati: 20:00

*Etkinlik ücretsiz ve oturma düzenlidir.
**Kapasite sandalye sayısıyla sınırlıdır.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails