22 Nisan 2012 Pazar

Yavuz Bingöl'ün Çizgi Roman Tutkusu

Benliğimi, ruhumu ve kalbimi müziğe verdim
Yavuz Bingöl, 'Bulutların Ötesi' dizisinde hayallerinden vazgeçmiş güreşçi Bekir karakterini canlandırıyor. Oysa Bingöl, hayallerine sıkı sıkıya sarılmış ve düşlerini gerçekleştirmiş biri. 'İnsan isterse hayali için birçok şeyi feda eder' diyen Bingöl'le çizgi roman tutkusunu, kalbine çizik atan kadınları, Spielberg'in filminde oynayacağı haberlerinin doğru olup olmadığını konuştuk.
Sibel Ateş Yengin
sibel.ates@aksam.com.tr

 
ÇOCUKKEN SU VE SİMİT SATARDIK

- Çizgi roman biriktirirmişsiniz...

Çok okurum. Hala çok var elimde. Çocuğun hayal dünyasını geliştiren bir şey. İnsan her türlü kitabı sürekli okusa keşke. Dünya daha güzel bir yer olur. Bazı şeylerin fazlası zarardır derler ya sanatın, okumanın fazlasının asla zararı yoktur.

- En çok hayranı olduğunuz çizgi roman kahramanı kim ve hangisi olmayı isterdiniz?

Kaptan Swing, Zagor ve Teksas'ı çok severim. Zagor Tenay olmak isterdim. Mister No da olmak isterdim.

- Zagor ya da Mister No olsaydınız Türkiye için neler yapardınız?

Türkiye için bir tane kahraman yetmez. Üç-beş kahraman ancak yeter.

- 'Babam asker kökenliydi' dediniz, disiplinli bir baba mıydı?

Çok. Babam her şeyimize karışırdı. Sevgiyle, saygıyla andığım en büyük iyiliği, yazları bizi çalıştırması oldu. 'İyi ki yapmış' diyorum. Mesela akranlarım yaz tatilindeyken biz tamirci çıraklığı yapardık. Su, simit satardık. Bu sadece bana özel değil. Bizim kuşak böyle yetişti. Hayatı erken yaşlarda öğrettiği için babama çok teşekkür ediyorum. Para biriktirmeyi, paylaşımı ve hazıra konmamayı öğrendik.
 
Röportajın ortası ve kaynak -  http://www.aksam.com.tr/benligimi,-ruhumu-ve-kalbimi-muzige-verdim--111977h.html

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails