18 Mart 2012 Pazar

'Rahatsızlığı seviyoruz'

İlk albümleri ‘Aftermath’ ile oldukça iyi bir çıkış yapan ve yoluna hızla devam eden Soaked, sahne performansları ve yüksek enerjisiyle adından sıkça söz ettirmeye devam ediyor...

...
Türkiye’de elektronik müziğin başarılı temsilcilerinden olarak gösterilen Soaked, Balamir Nazlıca (besteler, sözler, vokal, klavye, artwork), Hatice Arıcı (Back-vokal, klavye) ve Emrah Akar (Gitar) ile yolculuğuna devam ediyor.
...
Soakedart.com’a ve albümünüze baktığımızda her şey oldukça ahenkli ve bir konsept çerçevesinde ilerliyor. Ayrıca çizimler oldukça karanlık ve sert. Soaked’un müziği, şarkı sözleri ve çizimlerle kendi kendini oluşturan ve tanımlayan bir konsept olduğunu söyleyebilir miyiz? Balamir: Soaked bir konsepttir cümlesi bir yıl önce ortaya çıktı. Bunun da arkasında durmak istiyoruz. Çok hayallerimiz var (herkes gibi) ama aradaki fark şu: biz son iki yılda bir EP, bir albüm, üç video klip, sayısız konser ve festival yaptık. Bu üretimlerin üzerine benim çizimlerim de eklendi. Rahatsızlığı seviyoruz. Çizimlerin de tadı oradan geliyor. Çizimler veya görsel olmadan işitselin anlamını bilmiyorum.
Şarkı sözleri benden çıkıyor ve bol bol evde duran top 100 klasik kitaplardan esinleniyorum. Çizim içinse son 20 yıldır çizgi roman koleksiyonumdan ilham alıyorum. Aç, içlerinde kaybol! Bunlar bir araya gelince bir şeyler çıkıyor. Bunu yapabilmek için yılların emeği sözkonusu. Sanatımı kimse için değil yalnızca kendim için yapıyorum. Keşif benim için. Çocukluğumdan beri böyleyimdir. Boşlukta ne var, bir sonraki adım ne olabilir? Konsept aslında bu. Diğer tüm artwork, VJ performansları ve çıkan enerji bizim illuzyonumuz - ya da en azından bu benim illuzyonum.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails