30 Kasım 2011 Çarşamba

Örümcek Adam Daha Önce de Avengers'daydı

Bilindiği üzere Marvel Comics'in en büyük kahramanları topluluğu The Avengers şimdilerde Gerekli Şeyler tarafından düzenli olarak basılırken grup elemanları arasında Örümcek Adam'a rastladık. Bu "tek tabanca"nın Avengers'daki ilk üyeliği değil.
The Avengers'in 1990 yılı vol 1 sayı 315'inde Örümcek Adam gruba dahil olmuş, Titan Thanos'un kızı Nebula'nın evreni ele geçirme planlarına karşı uzayda savaşmıştı. Ancak bu grup ve uzay çatışmaları ona pek uymamış 318. sayıda Captain America tarfından gruptan çıkarılmıştı.
Dünyaya döndüklerinde aralarında şöylesi bir konuşma geçiyordu.
Örümcek - Şey, Yüzbaşı, bir sorun yoksa eve gidip karıma evreni maya yardım ettiğimi söyleyeyim.
Yüzbaşı - Tabii, olur, gel az yürüyelim birlikte.
Yüzbaşı - Örümcek, senin güçlerinin daha çok suçlularla savşat işe yarayacağını düşünüyorum. Yeteneklerinin bir grup veya yüzleştiğimiz türden mücadelelerde yetersiz kaldığına inanıyorum.
Örümcek - ... Atılıyor muyum yani?
Yüzbaşı - ... İstifa ettin sayalım.
Örümcek - Tamamdır o zaman. Ben gidiyorum. Galactus geldiğinde haber verin ama... Hoşçakalın!

Şimdilerde gördüğüm kadarıyla Örümcek hala grupta. Bakalım bu defa atılacak mı, istifa mı edecek... Yoksa, yoksa kalacak mı?

Ümit Kireççi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails