26 Temmuz 2011 Salı

Ümit Kireççi'den Önemli Rica!

Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zamandır ÇROP Blog moderatörlüğü ve yazarlığımı bir çok özel işlerimin yanı aksatmadan sıra sürdürmeye çabalıyorum. Şu ana kadar başarılı olabildiysem ne ala. Ancak kesin olarak başarısız olduğum, eksik bıraktığım bir alan olduğunu biliyorum: YORUMLARA YANIT! Yazılarım veya diğer paylaşımlarıma yorum yazan arkadaşlardan onlara yanıt yaz(a)amadığım için özür diliyor, bana hitap eden "yorum yazmamanızı" rica ediyorum! Açıkçası bunca koşuşturma arasında yetişemiyorum ve bazı işleri boş geçmek zorunda kalıyorum. Bu da bende ciddi bir vijdani sıkıntı yaratıyor. Özür dilerim!
Yine de mail atmak isterseniz önemli bir konuda: umitlila@gmail.com veya kopusca@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Diğer haberler ve paylaşımlar konusunda serbestsiniz yorum yazmakta. Eminim ilgili arkadaşlar sohbetlerini sürdüreceklerdir.
Anlayışınıza sığınıyorum,
Ümit Kireççi

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails