17 Ağustos 2009 Pazartesi

BEN 10 Ressamları

Kolunda Omnitrix adlı saatsi cihazı taşıyan Ben adlı bir oğlan çocuğu zorda kalınca bir düğmeye dokunuyor ve hop bir uzaylıya dönüşüyor. Şu ana kadar "10" uzaylıya dönüşebilen Ben bu yüzden çizgi filme adını veren "Ben 10" karakteri olarak anılıyordu. Ancak son gelinen durum 10.000 uzaylıya dönüşme kapasitesini işaret ediyor. O da 1 milyondan fazla stoğun minik bir kısımıymış. 2009 Sonbaharında sinema filmi de gelecek olan Ben 10'in hayranları da çok fazla. Aşağıda iki ayrı minik ressamın Ben 10 eserleri yer almakta.

Berkay Köse (8) galerisi -


İkinci eser Gürol Mustafa Çalışkan (8)'a ait.
"en sevdigim kahraman WAYBIK." diyen Gürol Mustafa Çalışkan Galerisi -
Görünmez olabilir
Madde
İşte Ben'in dönüşebildiği bazı uzaylı karakterler: Ateş Topu, Dört Kol, Elmas Kafa, Gölge Hayalet, Gri Madde

Ben 10 hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenler resmi internet sitesi'ni ziyaret edebilir veya Vikipedi'ye bakabilirler.

Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails