2 Mayıs 2009 Cumartesi

Ben Çizgi Roman Okuruyum 28

1. Detaya Dikkat

http://wishmaster6.deviantart.com/ fotoğrafımızın ismi "detaya dikkat". Önlükler giyilmiş, devlet babanın değerli mikroskopları; bi grup gencin Conan'ları daha dikkatli okuyabilmesi, çizim ve hikayenin vermiş oldugu zevki daha da artırabilmesi adına işgal edilmiş görünüyor. Bu foto adına cok yasak çiğnendi çok. Ama çizgiroman için herşey yapılır. Aynı benim yaptıgım manyaklık gibi.:D (bu fotoğraf kıyıda unutulmuştu bulundu - ÇROP)

2.
Ümit amca merhaba...
Sen beni tanıyorsun ama ben seni az çok hatırlıyorum dersem yalan olur hatırlamıyorum bile...Yaşım daha 2 babamın çizgiromanlarını elleyince hep "ah" yapıyor... Sadece sayfalarını buruşturup biraz da yırtıyorum... Önceden tadına bakıyordum tatsız tutsuz bişiydiler, acaba büyüyünce tadına varabilir miyim... Yoksa o zamanda babam ah yapar mı?
Babamın dediğine göre jüri olduğu için yarışmaya katılamazmışım ama bu sana resimlerine baktığım bir çizgiromanı göndermeme engel değil... herhalde?... Bilmem... engel mi?
Bu arada yeni bir kardeş gelmiş onuda en kısa zamanda görmek istiyorum... Ben kardeşleri çok seviyorum... abileri de seviyorum ama... Kardeş cici... (Üzülerek "değerlendirme dışı" diyoruz :( ÇROP)
Fotoğrafaki çirkin - Batuhan Bahadır
Fotoğraflayan - Ömer Bahadır

2 yorum:

JAMES WHITE dedi ki...

Benim de küçük bir kızım var ve o büyüyene kadar çizgi romanlarımı yüksek dolaplarda saklamayı düşünüyorum. Hem benim koleksiyonum zarar görmemiş olacak hemde o büyüdüğünde temiz bir arşive sahip olacak. :))))

Ümit Kireççi dedi ki...

Kutlar ve katılırım :) Aynını düşünüyorum. Tabii çizgi romana ilgisi olması ümidini taşıyarak. Zira koleksiyoncu ölür ölmez birikim sahafa düşüyor ülkemizde... Hoş kağıtçıya veya eskiciye verilmesinden iyi sayılır. Hatta yakılmasından... Birden kalbime sancı saplandı :O)

Linkler

Related Posts with Thumbnails