3 Nisan 2009 Cuma

Ben Çizgi Roman Okuruyum :O)

"Çizgi Roman En Keyifli Böyle Okunur" Yarışmasının ilk yarışmacıları fotoğraflarını gönderdi:
Merhabalar ÇROP,
Bu da benim okuyucum.
Yırtılmak üzere olan çorabı da renk katıyor bu fotoğrafa...
Abdullah Yaşar

"Zilan bebek resimle tanışıyor"... Zilan Bebek sen hepimizin çizgi roman okurusun :) (ÇROP)

Merhaba,
İstanbul'da yaşıyorum, Yazılımcıyım. Bilgisayar yazılımları üreten bir stüdyom var. 38 yaşında ve evliyim. Çizgi roman okumadan duramıyorum.
Saygılarımla,
Bilgin Eşme

Fotoğraf - Zeynep Eşme

Batman'in Jokeri de neymiş, çizgi romanın palyaçosuymuş, hıh, şu beyaz ağzın altındaki dudakların ve yanakların kasılışına bakın, ağız kulaklarda. İşte çizgi romanın gerçek palyaçosu :O)
(ÇROP)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

hani nerde çelik bilek.tommiks konyakçı.doktor sallaso..tom braks..rodi..kaptan swing.gamlı baykuş hugh..zembla...tommiks suziyi hiç öpemedi be.nerde evlenecek?albay brovn..var..özledim.Şu anda karikatür çiziyorsam...bu kitaplardandır.sevgilerimle...ama gözlerinize dikkat.Gerçi biz gaz lambasında okurduk... 40 yıl önce...slm

Çizgi Roman Okurları Platformu (ÇROP) dedi ki...

Sahi nerede o bahsettikleriniz?! Yoksa fotoğrafınızı gönderirken elinizde mi göreceğiz? Olur billa :)

filiztosyali dedi ki...

Ben oyumu bilgin Esmeye verdim ben onun bebekligini bilirim/ Cizgi romanla basariyi yakalayanlardan oyum olsaydi var di mi onu HEY UMIT bu okuyucuya dikkat et...
Cizgi roman icin vardir///
www.filizinkalemi.blogspot.com

Linkler

Related Posts with Thumbnails