20 Ocak 2008 Pazar

ROBINSON CRUSOE çizgi roman alışkanlığınızı değiştierecek!




Adı henüz konulmamış ve resmi açılı bile yapılmamış olan çizgi roman satış merkezi Beyoğlu'nda açıldı. Robinson Crusoe'ya uğrayarak çizgi romanın her gün biraz daha raf kaybettiğini görerek yüreği yananlara müjde: Artık yüreğiniz bir hayli ferahlayacak.



Dün belliydi çizgi roman adına güzel bir şeyler yaşanacağı sanki. Yanda görülen resim şablonla hazırlanmış bir grafitti örneği. İstiklal caddesinde görünce fotoğraflamadan duramadım. Çizgi yaratıcılığı sokaklara yayılmış da çok farkında değilmişiz sanki...
Neyse...
Dün her zamanki alışkanlıka Robinson Crusoe'ya girdim, raflarından arasından hiç durmadan geçtim ve çizgi romanların bulunduğu-bulunması gereken merdivenle kesişen köşeye gittim. Sürpriz,çizgi roman yok. "Yeri değişmiştir diyerek" içimden dolanmaya başladım ve yoktu çizgi roman bir şey.


Görevli arkadaşlardan birine sordum durumu "Ne oldu çizgi romanları kaldırdınız mı?". "Evet" dedi "Çizgi roman dükkanımıza koyduk hepsini"... Doğru anladığımdan emin olamadım "Çizgi roman dükkanı mı?". "Tarif edeyim..." dedi arkadaş ve elbet ettirdim, hemen de gittim.









Yeni çizgi roman dükkanında orjinal comics evrenlerine ait çizgi romanlardan mangalara, yerli çizgi romandan çizgi roman çizme-yazma kitaplarına kadar bir çok çeşit karşıladı beni. Geçici olarak orada bulunduğunu söyleyen arkadaşın belirttiğine göre "daha tam kapasiteyle çalışmıyormuş" dükkan :) İşin güzel tarafı fiyatlar Canada satış fiyatları üzerinden değil de orjinal amerikan fiyatından olacakmış eskisi gibi...!!!!!


İşte meraklısına iletişim bilgileri:

Pusula Prodüsiyon ltd.
Yeni Çarşı Caddesi 34A Galatasaray
Beyoğlu - İstanbul
Tel: 0 212 245 98 20
Fax: 0 212 245 98 22
e.posta: rob@tnn.net

not1: Adı henüz konmamışsa da çizgi roman ruhları bize adının küçük deli bir manga dinozorunun adı olabileceğini fısıldadı. Neyse bu ad :)
not 2: Dükkan fotoğrafları amatör cep telefonu kamerasıyla izin alınarak çekilmiştir.
Hem girşimcilerimize hem de çizgi roman okurlarına hayırlı olmasını dilerim.
Ümit Kireççi









Hiç yorum yok:

Linkler

Related Posts with Thumbnails